Informacje Zarządu po posiedzeniu z dnia 19.10.2024 r.
- Zarząd postanowił wystąpić do Urzędu Stanu Cywilnego w celu uzyskania informacji dot. potwierdzenia zgonów niektórych użytkowników działek.
- Powołano komisję składającą się z członków Zarządu, która ma się spotkać z działkowcami, którzy otrzymali ostateczne wezwania do zapłaty.
- Rozpatrzono pismo od działkowców z 3 alei.
- Podjęto decyzję o konieczności wymiany siłownika przy 4 bramie.
- Podjęto uchwałę w sprawie powołania nowego skarbnika.
- Podjęto decyzję o konieczności naprawy kostki brukowej w alei Słonecznej.
- Wybrano ofertę firmy, która dokona naprawy pokryć dachowych na hydroforniach.
- Ustalono harmonogram pracy biura w okresie zimowym.
- Ustalono termin wyłączenia wody.
- Podjęto decyzję o konieczności kolejnego wysłania porozumienia do osoby, która przedstawiła się jako właściciel kontenerów po sklepie spożywczym.
- Podjęto decyzję o konieczności wyczyszczenia kanału melioracyjnego na terenie Ogrodu.