Tak jak zasygnalizowaliśmy w czasie Walnego Zebrania, chcemy Państwa informować o tym co się dzieje na terenie naszego Ogrodu. Chcemy aby Działkowcy mieli możliwość na bieżąco uczestniczenia w realizacjach działań nowego Zarządu. Poniżej przedstawiamy krótką notatkę.
W dniu 18 maja 2024 roku odbyło się pierwsze posiedzenie Członków nowego składu Zarządu w naszym Ogrodzie. W czasie spotkania zajęliśmy się kilkoma sprawami:
- Sprawdziliśmy w terenie możliwości kontynuowania inwestycji „plac zabaw-teren rekreacyjny”. Zadecydowaliśmy o oczyszczeniu, zneutralizowaniu dawnego szamba (realizacja zaplanowana na najbliższe 14 dni), tak aby można było prowadzić dalsze rozpoczęte już prace, które będą polegały na przygotowaniu terenu oraz zainstalowaniu wyposażenia, tak aby był on bezpieczny i przyjazny dla Użytkowników (realizacja około 8 tyg.);
- Omówiliśmy plan pracy Zarządu i przygotowujemy podział prac i obowiązków pomiędzy Członków Zarządu;
- Zdecydowaliśmy o wyłączeniu z użytkowania i przekazaniu wyposażenia starego placu zabaw – domek i huśtawka (realizacja na najbliższe 7-14 dni);
- Zdecydowaliśmy o przeprowadzeniu niezbędnego okresowego badania wody, pobranie próbek ze wszystkich hydroforni (pobranie próbek ok. 10.06.2024r);
- Rozpoczęliśmy prace nad przygotowaniem pisma do Gminy Piaseczno ws. planowania przestrzennego. Jako pierwsze wyślemy pismo od Zarządu, a w dalszej kolejności przygotujemy podobny dokument do wspólnego podpisania przez Działkowców jako pismo zbiorowe. O dalszych krokach będziemy dokładnie Państwa informować;
- W IV alei, Aleja Gościnna, mamy awarię sieci energetycznej, doszło do zwarcia. Dokładna diagnoza oraz naprawa zajmą kilka dni.
- Planujemy sukcesywnie wymieniać starą instalację wodociągową w rejonach gdzie jest bardzo słabe ciśnienie wody. Prace będą realizowane w miarę możliwości.
Z wyrazami szacunku
Zarząd ROD „Relaks”