Ustalenia po posiedzeniu Zarządu z dnia 13.07.2024 r.

1. Przeprowadzona została dezynfekcja studni nr 2. Prace wykonane przez członków Zarządu ogrodu. Powtórzono badanie wody (wynik w załączeniu). Dezynfekcja doprowadziła do eliminacji bakterii ze studni.

2. Zamontowane zostały maty z wikliny oraz banery z nadrukiem w części terenu rekreacyjnego celem oddzielenia od bazaru. Prace wykonane przez członków Zarządu ogrodu oraz działkowców. Dziękujemy działkowcom, którzy zgłosili się do pomocy.

3. Wybrano ofertę do wymiany przewodu elektrycznego i montażu oświetlenia w alejce między 3 a 4 bramą. Prace zostały zaplanowane od 29.07.2024r. Naprawa jest niezbędna do przywrócenia sprawnego działania oświetlenia na tym odcinku alejki.

4. Ustalono zasady współpracy między Zarządem a Komisją Rewizyjną mające na celu usprawnienie planowanych kontroli.

5. Przygotowano dokumentację i ofertę na pozyskanie odbiorcy kontenerów z pętli autobusowej.

6. Po analizie dokumentów, w sierpniu będą wysyłane wezwania do zapłaty użytkownikom działek zalegającym z opłatami.

7. Wysłane zostało pismo do Zarządu Dróg Gminy Piaseczno z prośbą o dokonanie prac pielęgnacyjnych związanych z przycięciem krzewów i drzew w pasie drogowym wzdłuż Ogrodu ROD Relaks.

8. W ramach uzyskanego grantu wymienione zostaną tablice do koszykówki na „starym” boisku i postawiony nowy kosz na nowym boisku.

9. Dokonano montażu i odbioru prac na terenie rekreacyjnym: trampolina i urządzenie na plac zabaw Climboo.

10. Jesteśmy na etapie rozpatrywania reklamacji dotyczącej desek na leżakach przy stawie.

11. W związku z brakiem reakcji niektórych działkowców na komunikat o pielęgnacji terenu wokół działki rozpoczną się prace dotyczące wycinki przerastających gałęzi.

12. W imieniu Działkowców złożono 760 sztuk pism dotyczących planowania przestrzennego do Urzędu i Miasta Gminy Piaseczno.

13. Zamówiono i wymieniono wkładkę do furtki przy 3 bramie. Prace wykonane przez Członków Zarządu.